Wakacje


Ponad dwa tygodnie wakacji za pasem,a ja dopiero coś tutaj skrobię... Wolny czas jak zwykle spędzamy aktywnie, jak tylko się da. Pogoda na szczęście sprzyja długim wędrówkom - upałów jako takich nie ma. Nasze plany kręcą się wokół wszelkich aktywności ruchowych.... Za tydzień jedziemy na wyczekiwany agilitkowy obóz, na którym spotkamy się z Fioną i Morisem! A po powrocie prawdopodobnie kolejny wyjazd. Musi być i będzie aktywnie!

Mam zamiar dokończyć naukę chodzenia na przednich łapach - Czikowatej idzie coraz lepiej! Może uda się przekonać łaciatą do pływania,bo póki co ogranicza się do wypływania na 2 metry :P Do nagrania jest wakacyjny filmik. Doczekałam się w końcu własnego,poważnego,fotograficznego sprzętu także do roboty! W kolejce czekają kolejne sztuczki do nauki... Mamy co robić. A poza planami żyjemy standardowym beaglowym życiem...







Do napisania!

Komentarze

  1. Ciekawy wpis, fajnie, ze ktoś spędza aktywnie czas z beaglem, super!
    Zapraszam do nas :)
    www.gajajack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypływanie na 2 metry *,* toż to marzenie :D Moja to nawet łapkami od dna się nie oderwie :D A jak traci grunt to pies zaczyna panikować i "płynąć" w stronę brzegu :)
    Oby tak do końca wakacji ten czas był aktywny i pogoda bez większych upałów :)
    Pozdrawiam,
    goldenowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super♥ Powodzenia Wam życzę w spełnianiu wakacyjnych planów ;) Macie, jak zawsze, śliczne fotki. Ja tak nie umiem :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooh, pamiętam jak mój Lacky zamaczał tylko łapki i dalej nie było mowy. Teraz przypływa do mnie z brzegu, naprawdę daleko, aż czasami panikuję.:P Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Czika! Dobry sprzęt do zdjęć o podstawa :) będziemy was odwiedzać częściej!

    Pozdrawiamy
    wildjackjoker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że spędzacie czas aktywnie! Masz rację, pogoda na wędrówki jest świetna, u nas aktualnie upałów nie ma, a raczej jest deszcz, ja tam lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis :)aktywne spędzanie czasu to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :)
    ironniesamowitypies.blogspot.com Wpadnijcie kiedyś ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny psiak i śliczne fotki! <3
    My jeszcze nie wiemy czy moja Abi potrafi pływać ale chcę to sprawdzić w te wakacje :)
    http://trickspanielabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje z psem, nie ma nic lepszego niż spędzenie wolnych dni z naszym ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

RECENZJA: Obroża Kookito Design

RECENZJA: Obroża "Red Passion" od Zockiee

Dominacja = zła relacja