RECENZJA: Obroża Kookito Design


Nadszedł czas na podsumowanie użytkowania obroży od znanej i lubianej firmy - Kookito Design. Produkt zakupiłam we wrześniu na wrocławskiej międzynarodówce. Jest to standardowa obróżka zapinana na klamrę z możliwością regulacji od 30-40cm .Przy czym Czikowy obwód szyi to 33cm. Jej szerokość to 2,5cm - dla nas idealna! W końcu udało się trafić na dobrą rozmiarówkę pod każdym względem.  Po długich namysłach wybrałam wzór w popularne sówki na jasno różowym tle. Bardzo ładne i estetyczne wykonanie, nic nie odstaje , wszystko jest równiutko zszyte. A jak produkt sprawuje się po kilku miesiącach testów? Generalnie bez zarzutów. Nitki w dalszym ciągu nie odstają co jest dla mnie ważnym względem estetycznym.
Jedynym zarzutem jaki mogę stwierdzić choć nawet nie wiem czy jest to zarzut mianowicie myślałam, że obroża od wewnętrznej strony wytarła się przez co kolory sówek znacznie straciły swoją intensywność. Jak się okazało to praniu wszystko wróciło do normy . Wygląda na to, że obroża po prostu była okurzona choć nadal dziwi mnie w jaki sposób doprowadziło to takiej utraty barwy, a po ręcznym czyszczeniu wszystko jest jak wcześniej. Tak czy siak ważne , że nadal wygląda ładnie.

Materiał z jakiego wykonana jest obroża wygląda na wytrzymały i rzeczywiście taki jest. Nie łapie sierści co w naszym przypadku jest dosyć istotne - choć tą rolę gra podszycie, którego w tej obroży nie ma :) Ale po doświadczeniach z różnego typu podszyciami - polar czy też polar minky wolę piankę albo po prostu jego brak . Czyszczenie obróżki jest bardzo proste wystarczy spienić jej powierzchnię i delikatnie trzeć palcami. Akurat ten materiał jest naprawdę fajny pod każdym względem.
Cenowo Kookito Design plasuje się na atrakcyjnej jak dla mnie pozycji - za obrożę zapłaciłam 26 zł . Czy to dużo ? Zdecydowanie nie. Jeśli miałabym drugi raz zdecydować się na ten produkt - kupiłabym.
Aczkolwiek muszę wspomnieć, że smycz Ozgrada również z tej firmy nie sprawdziła się najlepiej, ale o tym napiszą już niedługo na swoim blogu :)


Podsumowując, dobrze, że wybrałam akurat ten rodzaj obroży i ten materiał. Ja jestem z niej zadowolona . Dobrze współpracuje z szyjką Czi , nie obciera jej , jest łatwa w czyszczeniu , nitki nie wychodzą , nic się nie pruje, klamra nigdy sama się nie odpięła , jest łatwa w regulacji , a do tego ma bardzo uroczy wzór . Produkt dobrej jakości w dobrej cenie! :)
A jak prezentuje się w niej Czika?




LINK DO SKLEPU FIRMY - http://kookitodesign.com/
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Ładny motyw, szerokość też świetna. No i dzięki Wam odkryłam nową firmę produkującą obróżki, a ostatnio właśnie szukamy czegoś ładnego na Gojkową szyjkę. Do tej pory przypadł nam do gustu Kudłaty Art, ale do drugiej połowy stycznia nie przyjmują zamówień. Jednak na Kookito Design znalazłam coś co mnie wręcz oczarowało! O TA PIĘKNOŚĆ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kudłaty Art faktycznie ma także świetne wzorki! :) Ahhh... Ta pszczółka jest rewelacyjna ... Mierzyłam ją Czi, ale miała szare podszycie i przez to traciła urok. W rezultacie karelowokolorowo.blogspot.com taką kupili :D

      Usuń
  2. Czika super wygląda w tej obroży :)
    Zapraszam do siebie
    http://psiasfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Twojej recenzji dowiedziałam się o istnieniu takiej firmy i okazuje się, że mają całkiem fajne obróżki! Czika prezentuje się w niej rewelacyjnie :D
    Pozdrawiamy, Julia&Toffi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta obróżka. My cały czas używamy jednej od Gadżeciaków, ale może w końcu rozejrzę się za nową :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się takie właśnie motywy jak sówki czy jakieś słoniki, itd :D no i cena bardzo atrakcyjna jak za taką obrożę

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taki wzory :) Ale na mojej psince to słabo widać bo kupa sierści przykrywa xD
    No i Czika świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna obroża, zakochałam się we wzorku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna obroża <3 Ja nie mogę czytać takich postów, bo od razu kusi mnie na zamówienie obroży, a studencki budżet raczej nie jest na to w tej chwili nastawiony.
    Czika super się w niej prezentuje. :)

    www.mad-paws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna obroża !!!
    Pasuje do Cziki.
    czekam na kolejne wpisy i recenzje !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna!

    ---------------------------------
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    julia9876543210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna obroża, ale na lato. Teraz tak szybko robi się ciemno. Rano też nie jest lepiej, dlatego dla swojej Luny zamówiłem świecącą obrożę https://johndog.pl/produkt/obroza-swiecaca-silikonowa/. Dzięki temu moja psinka będzie bardziej widoczna. Szczególnie jak chodzimy do parku. Często razem biegamy, więc będzie dla nas idealna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

RECENZJA: Obroża "Red Passion" od Zockiee

Dominacja = zła relacja